četrtek, 15. maj 2014

50 & 50

Današnja objava bo zelo kratka, ker me čaka še ogromno dela - pokažem v naslednjih dneh. Naredila sem voščilnico za Abrahama, za žensko in moškega (partnerja), ki imata skupaj slavje. Na željo naročnika sem dodala dve petdesetici.


Prvotna zamisel je bila, da bi eno 50-tko naredila tako, da bi namesto ničle naredila tovornjakovo kolo - gospod je namreč voznik tovornjaka. Drugo 50-tko pa sem želela narediti iz furnirja kot tekoči meter, saj je gospa zaposlena v tovarni meril. Ampak se nikakor ni ujemalo in nastala je romantična, malenkost vintage voščilnica.


Na zunanji strani sem spet naredila žepek s simboličnimi sončničnimi semeni. Dodala sem še knjigico, kjer stran z natisnjenimi 50 & 50 pomeni novo prelomnico, nov začetek.


Sončnice izvirajo iz Srednje Amerike in so jih v 16. st. v Evropo prinesli Španci. Za staroselce - Azteke, Otome in Inke so predstavljale simbol sončnega božanstva. 


Zaradi njihovega obračanja po soncu so tudi v evropskem jeziku dobile sončna imena.


V notranjosti voščilnice je leva stran narejena kot žepek, ki je namenjena denarju


In še desna stran skozi katero je napeljan svilen trak.



Notranjost s posvetilom.

Lep preostanek tedna...uuupppsss...pa saj je jutri že petek ;-)

Izziv:


14 komentarjev:

  1. Čudovita je. Všeč mi je, da si dodala prav ta semena .Obožujem sončnice, ker se tako lepo obračajo proti soncu, ker se tako močno vkoreninijo v zemljo, da lahko tako ponosno stojijo in kljubujejo slabemu vremenu, v prenesenem pomenu - želim si, da bi bilo več ljudi podobno tej rastlinici. Lep vikend tudi tebi. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako je krasna in misel-superca
    lepo praznujte
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara...res je krasna misel...ampak zal ne praznujemo mi :) :)...Veliko mojih izdelkov namreč "potuje" naprej.

      Izbriši
  3. Mislim, da si s tole romantično voščilnico zadela "žebljico na glavico" in da bosta frišna abrahamovca navdušena. Meni je noro všeč :-) Misel sem pa že nekoč tudi sama uporabila. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jana, predivna je ova čestitka. Jako lijepa misao.Sve dobro slavljenicima.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je. Všeč so mi vsi detajli, ki delujejo rahlo starinsko. Misel pa je enkratna!

    OdgovoriIzbriši
  6. uau jana tole res prekrasno izgleda! LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo izdelana zunanjost in notranjost. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana, super si dodela voščilo in zelo všeč mi je dejstvo, da si ju zružila tudi na voščilnici. Vsekakor pa data simbolika s semeni in verz piko na i. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je! Tudi mi gremo danes na eno abrahamsko fešto :-) takle mamo, so 30 pa 40 in potem kot blisk 50 :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. oooo Jana kako lepo si jo sestavila. Všeč mi je vintage stil, barve ki si jih uporabila.
    Tudi notranjost je zelo lepa in misel; ta je fantastična :-))
    Pozdavček

    OdgovoriIzbriši
  11. Super project.

    Thanks for sharing at Dream Valley.

    Susan

    OdgovoriIzbriši
  12. How adorable. Love the colors. Amazing job. Thanks for playing at Crafting from the Heart. Hope to see you next challenge. Good luck.

    OdgovoriIzbriši
  13. Spet ena čudovita, tudi če bi jo videla kje drugje brez tvojega imena zraven, bi vedela, da je tvoja :) Zelo mi je všeč, vsa simbolika, ki si jo vključila, in še posvetilo je enkratno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana